Za razliku od tradicionalne prodaje, online prodaja postaje sve primamljivija za preduzetnike i to iz nekoliko razloga. Pre svega kod online prodaje ne možete naići na određene prepreke koje su svojstvene tradicionalnoj prodaji. Online prodaja nudi jako veliki potencijal za rast u svakom smislu. Ono što je bitno kod online biznisa jeste malo strpljenja. Naime većina preduzetnika koji pokrenu bilo koji online biznis očekuju da rezultati budu vidljivi odmah. Međutim potrebno je neko vreme i potrebno je upornosti. 

Sloboda koju online biznis pruža je nemerljiva. Zapravo sve što vam je potrebno kako bi vodili vaš online biznis jeste lap top. Online biznis ne iziskuje troškove koje tradicionalni biznisi uglavnom imaju. Zaboravite na troškove iznajmljivanja skupih kancelarija ili zakupa lokala a o potpisivanju dugoročnih ugovora da i ne govorimo. Kod online biznisa takođe imamo situaciju da ne morate imati u zalihama artikle ukoliko se oni zapravo i ne prodaju najbolje. Poručujete zapravo samo onu robu koja se prodaje i prolazi lepo. Još jedna bitna prednost u odnosu na tradicionalne biznise. Kod online biznisa nabolja stvar je ta što vaša prodavnica radi 24 časa 7 dana nedeljno. Zapravo dok spavate vaša prodavnica radi i vaši potrošači mogu obaviti kupovinu bilo kada. Izrada internet prodavnice jako je korisna upravo zbog njene dostupnosti širom sveta svih 24 časa svakog dana u godini. Zadovoljnost kako potrošača tako i vas sa druge strane je obostrana jer nema redova, nema gužvi a samim tim čekanja i nerviranja. Baš kao što smo napomenuli vi kao neko ko ste pokrenuli online biznis i imate web shop dosta ste rasterećeniji jer nemate dodatnih troškova u smislu zakupa lokala ili prostora, otvoreni ste svetskom tržištu koje nema radno vreme i svakodnevno raste. 

Unpred definisani ciljevi

Izrada online prodavnice zahteva jasno definisane ciljeve. Pre same izrade internet prodavnice neke stvari morate imati unapred utvrđene. Pre svega da li planirate da nastupate globalno ili iskljjučivo samo na lokalnom tržištu. Morate odrediti svoju ciljnu grupu i istražiti njihove karakteristike i odabrati proizvode koji će biti prepoznatiljivi. Potrebno je istražiti koji su to načni putem kojih ćete dopirati do svojih potrošača i istaći sve prednosti svoje ponude. Svakako morate imati na umu koje su vam to mogućnosti za nabavku i distribuciju najbolji i utvrditi politiku cena kao i opcije i mogućnosti plaćanja. Ovo vam sve govorimo jer bez dobro osmišljene strategije i plana i najbolje biznis ideje mogu vrlo lako propasti. Ukoliko imate dobro osmišljen plan i strategiju smanjićete rizike ulaganja na minimum a ujedno uvećati šanse za uspeh poslovanja vaše online prodavnice. 

Bez obzira za koju platformu se odlučite prilikom izrade internet prodavnice imajte na umu da je potrebno dobro je optimizovati i testirati. Većina internet prodavnica napravljena je zahvaljujući wordpress platformi. Izrada internet prodavnice u platformi kao što je shopify idealan je za početnike jer je pre svega jako lako koristiti. Izrada shopify prodavnice iziskuje određeno vreme, klasifikaciju proizvoda, pripremljene tekstove.

By stijak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *